My lovely readers/ Mes superbes lectrices

Sunday, January 13, 2013

My Jimmy Choo inspired nail art

Hello ladies!
One of my friends who is an avid Vogue reader sent me a pic of an ad of the new Jimmy Choo & artist Rob Pruitt "Capsule" collection. We were chatting on how we loved the shoe mix of lace and zebra when she challenged me to do a nail art inspired by it. Challenge accepted. It took me more than an hour to do these and I'm really proud of them. Let me know what you think about it!


What I used:
Base coat: Duri Rejuvacote
Base: NYC French White Tip
Gradient: OPI Jade Is The New Black, Green-Wich Village, Need Sunglasses, In My Back Pocket, Big Apple Red, Paint My Moji-toes Red, Dutch 'Ya Just Love OPI
Stamping: Konad Black, Kleancolor Metallic Black, BM 314 & BM 223
Top coat: Seche
Bonjour mesdames/ mesdemoiselles!
Une de mes amies qui est une lectrice avide de Vogue m'a envoyé une photo d'une pub de la nouvelle collection de Jimmy Choo et de l'artiste Rob Pruitt "Capsule". On parlait du fait qu'on adorait le mélange de dentelle et d’imprimés zèbre quand elle m'a mise au défi de faire un nail art inspiré par ça  Défi accepté. Il m'a fallu plus d'une heure pour le faire et je suis vraiment fière de ce que j'ai fait. Dites moi ce que vous pensez!

Ce que j'ai utilisé:
Couche de base: Duri Rejuvacote
Base: NYC French White Tip
Dégradé: OPI Jade Is The New Black, Green-Wich Village, Need Sunglasses, In My Back Pocket, Big Apple Red, Paint My Moji-toes Red, Dutch 'Ya Just Love OPI
Stamping: Konad Black, Kleancolor Metallic Black, BM 314 & BM 223
Couche de finition: Seche






6 comments:

  1. Those shoes are fabulous and so are your nails! The time you spent was worth it, they look amazing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! I'm proud of my little "chef d'oeuvre

      Delete
  2. Holy crap! These are amazing!! What an excellent job.

    ReplyDelete
  3. Waou j'adore c'est du super boulot!

    ReplyDelete
  4. Truly Honored and blushing here! Thanks girls :)

    ReplyDelete

I love to read all of your comments and try my best to answer to most of them. Thank you so much so making this blog lively and following its journey :) please do not spam with your blog address. I will be glad to check it if you send me an email :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...