My lovely readers/ Mes superbes lectrices

Tuesday, January 22, 2013

OPI Java Mauve-A & Chanel Accent Nail

Hello!
I hope you are having a great start of the week. Mine is starting fresh with OPI Java Mauve-A on my nails. I hesitated before buying it because it looked like  a  grandma color. To my surprise, I actually like it. It's going to be one of my favorite office polishes. It's a rich pink/peach with brown undertones that goes well with my skin tone. Application was also perfect and it's opaque in 2 coats. I spiced this manicure up with a Chanel accent nail. Enjoy!


Coucou!
J'espère que vous passez un très bon début de semaine. La mienne débute fraîchement avec OPI Java Mauve-A sur mes ongles. J'ai hésité avant de l'acheter parce qu'il ressemblait à une couleur de grand-mère. À ma grande surprise, j'aime bien. Ça va être un de mes vernis préférés de bureau. C'est un rose/pêche riche avec des nuances de marron qui va bien avec mon teint. La pose a été parfaite et il est opaque en 2 couches. J'ai pimenté cette manucure avec un ongle Chanel. Appréciez!






4 comments:

  1. Jolie couleur. Mais dis moi, vis-tu en Cote d'Ivoire?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci beaucoup! Et oui je vis a Abidjan en ce moment :)

      Delete
    2. Eh ben dis donc ça fait plaisir de trouver une compatriote :)

      Delete

I love to read all of your comments and try my best to answer to most of them. Thank you so much so making this blog lively and following its journey :) please do not spam with your blog address. I will be glad to check it if you send me an email :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...